دوره‌ی تولید محتواوعکاسی محصول

چارت درسی دوره‌ی تولید محتواوعکاسی محصول :

  • آموزش تکنیک های عکاسی از لباس
  • تکنیک های فیگوراتیو ومدلینگ
  • نحوه ی ادیت عکس و آماده سازی محتوا
  • نحوه ی تولید محتوا در فضای مجازی

عکاسی از لباس دردوره‌ی تولید محتواوعکاسی محصول:

عکاسی از لباس با کیفیت بالا برای کسب‌وکارهای آنلاین مربوط به پوشاک ضروری است. برای نشان دادن محصول خود به مشتریان، به محتوایی بیش از یک توضیح محصول نیاز دارید. این تصاویر هستند که باعث جلب توجه مخاطب و در نهایت خرید او می‌شوند. برای عکاسی از لباس لزوماً نیازی به هزینه زیاد ندارید، بلکه خودتان نیز می‌توانید آن را انجام دهید. البته در صورتی که عکاسی از لباس توسط یک عکاس تبلیغاتی و فشن انجام شود، قطعاً کیفیت بیشتری خواهد داشت. ما در این مطلب قصد داریم به موضوع عکاسی از لباس و ایده‌هایی برای این کار بپردازیم. اگر قصد دارید اطلاعات کاملی در این باره به دست آورید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

عکاسی از لباس برای اینستاگرام:

در چند سال اخیر آنلاین شاپ‌هایی که در اینستاگرام فعالیت می‌کنند رشد زیادی داشته‌اند. این فروشگاه‌ها باید از محصولات عکاسی کرده و در پیج خود قرار دهند. اگر فروشگاه فروش لباس دارید، نیاز دارید که عکس‌هایی را برای معرفی محصولات خود به مشتریان بگیرید. محتوای تصویری تأثیر بسیار زیادی روی مشتریان دارد. آنها اگر تصمیم به خرید کالایی بگیرند، برای خرید آنلاین ابتدا عکس‌ها و مشخصات آن را بررسی می‌کنند. بنابراین اگر قصد دارید توجه مشتریان بیشتری را جذب کنید، باید عکس‌های باکیفیت و جذابی از محصولات خود در صفحه اینستاگرام برندتان قرار دهید.

اگر برای راه اندازی پیج فروش لباس در اینستاگرام  نیاز به کمک دارید، می‌توانید به مقاله آن در بلاگ پادرو مراجعه کنید.

تأثیر عکاسی از لباس در فروش بیشتر:

شما می‌توانید این عکس‌ها را در حالت‌های مختلف مانند عکس‌های معرفی محصول (با بک‌گراند سفید) و عکس‌های لایف استایل که می‌توانید در لوکیشین‌های خارج از خانه یا استودیو باشند، ثبت کنید. برای این کار نیز می توانید از فعالیت رقبای موفق خود و یا وب‌سایت‌های خارجی الهام بگیرید.

فراموش نکنید که اگر کسب‌وکار شما به صورت آنلاین است و نمی‌توانید مشتری حضوری بپذیرید، پس باید بخش زیادی از انرژی خود را برای نشان دادن محصولات خود به کاربران صرف کنید. این کار در بازاریابی و فروش بیشتر شما تأثیر مستقیم خواهد گذاشت. شک نکنید که هرچقدر برای محتوای خود ارزش بیشتری قائل باشید، مشتری نیز متوجه این موضوع خواهد شد و اعتماد آن به برند شما نیز بیشتر می‌شود. در بخش‌هایی از این مطلب شما را با مراحل عکاسی از لباس آشنا خواهیم کرد.

اطلاعات ورکشاپ ها و دوره ی دیگر اوریگامی ، اکوپرینت، دوخت های سنتی و…را در صفحه های دیگر وب سایت را مشاهده کنید.

شما میتوانید جهت اطلاع از دوره ها ، نمونه آثار هنرجویان ، آشنایی بیشتر با آموزشگاه دانش آرا، به صفحه ی اینستاگرام آموزشگاه مراجعه کنید.

صفحه اینستاگرام آموزشگاه دانش آرا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *