دوره‌ی مارکتینگ و بازاریابی مد

چارت درسی دوره‌ی مارکتینگ و بازاریابی مد:

  • آموزشی تکنیک ها و نکات ورود به بازار کار
  • روش بررسی و امکان سنجی ایجاد بنگاه اقتصادی

بازاریابی مُد (fashion marketing):

بازاریابی مُد (fashion marketing) و مدیریت بازاریابی مد، فعالیت تبلیغاتی برند ها و محصولات مد به مشتریان بالقوه است. مانند هر گونه بازاریابی دیگر، شما باید ترجیحات مخاطبان مختلف را مطالعه کنید و راه های خلاقانه ای برای ارائه محصولات به شیوه ای بکار گیرید تا مشتریان را ترغیب به خرید کنند.

بازاریابی و مدیریت مد:

بازاریابی و مدیریت مد به دلیل سرعت سریع صنعت مد منحصر به فرد است. در حالی که شما ممکن است قادر به اجرای کمپین های بازاریابی مشابه برای چندین سال در صنایع دیگر باشید. در صنعت مد چرخه بسیار کوتاه حرکت می کند، بنابراین بازاریابان مد باید با آخرین روند و به طور مداوم راه های خلاقانه برای تبلیغ جدیدترین محصولات آشنا باشند. بازاریابان مد باید خلاق باشند و با مشتریان هدف خود هماهنگ شوند، در حالی که در سمت کسب و کار مد با هدف هدایت به فروش و سود نیز تمرکز کنند. اگر بازاریابی مد با رویکرد خلاقانه با نیازها و خواسته های مشتریان در صنعت مد به خوبی انجام شود، سود مورد نظر حاصل می شود.

بازاریابی مد:

برخی از مهارت‌های کلیدی برای حضور در بازاریابی مد، شامل توانایی بالا بردن آگاهی از محصولات، تبلیغ محصولات و جلب نظر مشتریان است. برخی دیگر از این مهارت ها، توانایی تحقیق در مورد روند مصرف‌کنندگان و ارائه محصولاتی است که به بهترین وجه با این نیازها مطابقت دارند. از موارد دیگر نیز، توانایی برنامه‌ریزی کمپین‌های هدف‌گرا که به فروش و افزایش درآمد کمک می‌کنند، می باشد. حضور در بازاریابی مد به معنای حفظ ترندهای مصرف کننده، یافتن گرایش هایی که به بهترین وجه با نیازهای بازارهای هدف مطابقت داشته باشد، تصمیم گیری مبتنی بر داده ها برای ترندهای آینده و به کارگیری استراتژیک آنها در ایده ها و طرح ها برای تلاش های بازاریابی آینده است.

اطلاعات ورکشاپ ها و دوره ی دیگر اوریگامی ، اکوپرینت، دوخت های سنتی و…را در صفحه های دیگر وب سایت را مشاهده کنید.

شما میتوانید جهت اطلاع از دوره ها ، نمونه آثار هنرجویان ، آشنایی بیشتر با آموزشگاه دانش آرا، به صفحه ی اینستاگرام آموزشگاه مراجعه کنید.

صفحه اینستاگرام آموزشگاه دانش آرا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *