دوره ی نرم افزار مارولوس

چارت درسی دوره ی نرم افزار مارولوس:

دوره ی نرم افزار مارولوس

  • طراحی لباس با نرم افزارانیمیت و مدلینگ لباس
  •  امکان نمایش خصوصیات فیزیکی پارچه ( پارچه‌ها با بافت‌های حساس و سبک،کشبافت بودن، ضخامت پارچه و …) در محیط ۳ بعدی همانند دنیای واقعی
  • امکان دوخت و سجاف، اتو، نمایش درز لباس و سایزبندی آواتار
  • اجرای کت واک با لباس طراحی شده
  • طراحی سریع با نرم افزار
  • چیدمان لباس های طراحی شده در کنار هم و استایل کردن شان در لباس

طول دوره:

۲ماهه

ساعت دوره:

هشت جلسه ۳ ساعته

استاد دوره:

مهرنوش کیومرثی

شیرین حیدری

روند دوره:

نرم افزار مارولوس و کار برد آن :

Marvelous Designer نرم افزار کاربردی که توسط آن می توانید طرح و ایده های مدرن برای لباس را خلق کنید و آنها را با دقت بسیار بالا رندر کنید، و الگوهای دقیقی را بدون استفاده از الگوهای CAD طراحی نمایید. بنابراین بدون استفاده از نرم افزارهایی مانند CAD می توانید اقدام به طراحی لباس و پوشش های مختلف کنید تا سرعت بیشتری در این کار داشته باشید.

یکی از قابلیت های کلیدی این نرم افزار هماهنگ سازی ویرایش الگو و دراپینگ ۳ بعدی برای طراحی تعاملی می باشد. به این معنی که هر گونه تغییرات در الگو را به صورت کامل و بلافاصله بر روی دراپینگ لباس های سه بعدی منعکس می کند. همچنین از دیگر قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به سادگی کار با آن و ویرایش الگوها، اشاره کرد. شما می توانید تنها با چند کلیک موس الگوهای طراحی شده را به یکدیگر دوخته و آن را بر روی تن مدل موجود مشاهده کنید.

این دوره به چه صورت است؟

در این دوره شما بدون هیچ پیش زمینه ، میتوانید به طراحی بپردازید، در واقع نیازمند این نیستید که طراحی دستی قوی ای داشته باشید. قابلیت این نرم افزار به گونه است که با امکانات آن به خوبی میتوانید طراحی کنید رنگ ها را تغییر دهید و فرم هارا روی بدن مدل خود فیکس کنید و از قابلیت اجرایی لباس خود بر روسی مدل مورد نظر آگاه شوید.

شما در نرم افزار مارولوس به خوبی میتوانید حتی مدل خودتان را استایل کنید و رنگ موها و بدن فرم موها را تغییر دهید، و همینطور پزهای مدل خود را تغییر دهید.

در این نرم افزار امکان ایجاد بافت ها مختلف لباس را دارید میتوانید الگئو های کشیده شدهی خود را بدون دانستن خیاطی برش بزنید و دوخت کنید.

در این نرم افزار به خوبی میتوانید فشن شو ی خود را به صورت کت واک ارائه دهید.

همینطو امکان فروش طرح خود به صورت دلاری را دارید. و میتوانید در آمد دلاری داشته باشید.

قاابلیت این نرم افزار،داشتن آرشیوی کامل از :

  • تکسچر
  • بافت‌ها
  • آواتارها
  • موشن‌ها و انواع پوزها

وسایل مورد نیاز:

کامپیوتر یا موبایل و اینترنت

اطلاعات ورکشاپ ها و دوره ی دیگر اکوپرینت، دوخت های سنتی ،ورکشاپ مکرومه و تاپستری و…را در صفحه های دیگر وب سایت را مشاهده کنید.

شما میتوانید جهت اطلاع از دوره ها ، نمونه آثار هنرجویان ، آشنایی بیشتر با آموزشگاه دانش آرا، به صفحه ی اینستاگرام آموزشگاه مراجعه کنید.

صفحه اینستاگرام آموزشگاه دانش آرا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *