دوره‌ی جنسیت سازی طراحی‌لباس

چارت درسی دوره‌ی جنسیت سازی طراحی‌لباس:

دوره‌ی جنسیت سازی طراحی‌لباس ،اجرای عملی جنسیت های مختلف پارچه در شامل:

ساتن ، حریر،گیپور،چرم ،ورنی ، پشم ، خز، لمه ، مخمل ،جین)

در این دوره تکنیک به تکنیک در مورد هر نوع جنسیت توضیح داده میشود و پرداخت درست ونورپردازی وسایه ها

یکی ازنکات مهمی که یک طراح لباس باید در طراحی های خود به خوبی ارائه دهد ،رعایت اصول جنسیت سازی درطراحی های لباس خود وپرزنت درست طراحی هایش میباشد.

اما گروهی ازافراد بخش جنسیت سازی و پردازش درست طراحی ها به صورت حرفه ای دنبال میکنند ،و بخش تصویرسازی لباس را به عنوان آینده ی شغلی خود انتخاب میکنند.

تصویرسازی در طراحی لباس آینده شغلی خوبی دارد ویازار کارآن فقط بازار کار داخلی نمیباشد و بازار کار خارجی را به همراه دارد. بعضی از برند ها و بعضی از طراحان لباس نمیتوانند طراحی هابی خودشان را به صورت حرفه ای ارائه دهند. بنابر این پرزنت خود را به تصویرساز میسپارند .

همچنین شما آثار خود را میتوانید به صورت Nft به فروش برسانید .چرا که هنر تصویرسازی در فضای Nft، چه طراحی دستی و چه طراحی نرم افزاری اگر قوی باشد فروش خوبی دارد.ولازمه فروش خوب در این فضا ،تسلط و حرفه ای بودن در جنسیت سازی و تصویر سازی است.

در تصویرسازی لباس، شما باید اصول استفاده از ابزار را به درستی بشناسید و به شناخت خوبی از نوروسایه ها ورنگ ها برسید. در این دوره این موارد به شما آموزش داده خواهد شد ، اما لازم است که شما با طراحی اندام وفیگورآشنایی های لازم را داشته باشید.

دوره ی جامع طراحی لباس

وسایل مورد نیاز:

مارکر ، مدادرنگ
برای گیپور و دانتل گواش

طول دوره:

حدود دو ماه

استاد دوره:

فرنوش امینی

مهرنوش رحیمی

افاطمه پورسجاد

شما میتوانید جهت اطلاع از دوره ها ، نمونه آثار هنرجویان ، آشنایی بیشتر با آموزشگاه دانش آرا، به صفحه ی اینستاگرام آموزشگاه مراجعه کنید.

صفحه اینستاگرام آموزشگاه دانش آرا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *