دوره ی دوخت دامن

چارت درسی دوره ی دوخت دامن:

دوره ی دوخت دامن

  • آموزش الگوسازی،برش و دوخت، انواع دامنهای اسپرت و مجلسی
  • آموزش مهارت های الگوکشی
  • شناختی وسایل خیاطی
  • دامن تنگ
  • دامن فون
  • دامن کلوش
  • دامن ترک نیلوفری، دامن پلیسه، دامن لنگی، دامن ماهی، دامن ترک، دامنهای ترکیبی

طول دوره:

دوتا سه ماه

ساعت دوره:

۸ تا ۱۰ جلسه ۲ تا ۳ ساعت

استاد دوره:

استاد آنیتا نامدار

روند دوره:

صنعت مد و لباس (Fashion and clothing industry) یکی از پردرآمد ترین شغل های دنیاست که باعث شده است خیلی از افراد وارد این حوزه شوند . اما برای همه افراد موقعیت لازم وجود ندارد تا بخواهند به صورت حرفه ای و مانند طراحان لباس و مد کار خود را ادامه دهند، با این حال این فرصت نیز وجود دارد که افراد با کار خیاطی در منزل می توانند وارد این حوزه شوند.

با این حال وارد شدن به این حوزه علاوه بر علاقه، به آموزش و آگاهی نیاز دارد. به عنوان مثال این حرفه نیاز به حداقل هایی دارد . به عنوان مثال آموزش خیاطی با الگو و انواع برش ،آشنایی با لوازم و ابزار مورد نیاز مانند چرخ خیاطی مناسب برای این حرفه امکان پذیر است.

این دوره مقدماتی دوخت های دیگر است و از بخش های دوخت های نازک دوز است ، و اگر قصد شروع یادگیری خیاطی دارید ،بهترین شروع یادگیری دوخت دامن هاست و تمرین خوبی برای یادگیری اصول اولیه است .

از طرفی دامن بخشی از استایلی است که میتوان ان را با ترکیب های مختلقی پوشید ،از جمله بلوز و تاپ و کت میتوان پوشید،از جهت دیگه بخض پایین تنه لباس های مجلسی محسوب میشود.

اطلاعات ورکشاپ ها و دوره ی دیگر اکوپرینت، دوخت های سنتی ،ورکشاپ مکرومه و تاپستری ، دوره ی اوریگامی و…را در صفحه های دیگر وب سایت را مشاهده کنید.

شما میتوانید جهت اطلاع از دوره ها ، نمونه آثار هنرجویان ، آشنایی بیشتر با آموزشگاه دانش آرا، به صفحه ی اینستاگرام آموزشگاه مراجعه کنید.

صفحه اینستاگرام آموزشگاه دانش آرا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *